4 de maig del 2010

La prensa y otros tres blogs citan la Cuca de Llum


http://www.lavanguardia.es/lv24h/20100409/53901872675.html - 
Mercè Vallès, autora del blog 'Cucadellum' es la ganadora del Concurso de Blogs LV.es de esta quincena. 
-Link directo a la página de presentación de la Cuca de Llum.               
-Desde la portada de La Vanguardia digital :  www.lavanguardia.es >> Inicio >> Tengo un blog >> en la misma página arriba a la derecha buscar OTROS BLOGS DE LOS LECTORES >> clicar en  Actualidad >>  Sociedad. Al final de la lista de los blogs de "Sociedad" está el link de la Cuca de Llum.   Us agraïré molt que deixeu un comentari al fórum!

 

http://www.elsingulardigital.cat/>>  Portada  >>  a la mateixa portada, una mica més avall a la dreta hi ha els  "Blocs Singulars"  >> cucadellum.org
Sense títol
Espai de denúncia sobre les obres que es fan a Catalunya, especial TGV.



http://javierlunaro.blogspot.com/2009/12/sagrada-familia-el-miedo-crece.html  
Javier Lunaro cita la Cuca de Llum en esta entrada, clicar para leerla. Javier se presenta asi: Soy de Barcelona, vivo en Jaén y también he residido en Londres, Reus, Andorra y Madrid. Soy un aventurero y he hecho de todo. Actualmente soy reportero del programa 'Andalucía Directo' de Canal Sur TV. La vida empieza hoy porque mañana nadie sabe lo que pasará.



http://agell-galeria.blogspot.com/2010/03/sos-sagrada-familia.html#comment-form
Sagrada Familia - (Acuarela 31 x 41 cms. papel Saunders)

Espelmada el dia 20 a les 19.30 h. davant la Sagrada Familia!!

Este dibujo es para unirme a la protesta por el trazado del AVE al lado de la Sagrada Familia y La Pedrera.
No me mueve la política, ni la religión, solo mi admiración por la obra de Gaudí y porque me parece inexplicable como se puede correr el más mínimo riesgo haciendo pasar el AVE tan cerca de uno de los monumentos más visitados de España.

Yo creo que el riesgo "0" no existe, siempre nos arriesgamos al hacer esta obra y me parece increíble que esto esté pasando, por eso me uno a la protesta del próximo sábado, estaremos delante de la Sagrada Familia y encenderemos una vela manifestando nuestro deseo de que el AVE pase por el litoral , o por donde sea pero que no perjudique la obra de Gaudí.

Para más información clicka aqui - Misión cumplida aqui os enseño alguna foto de la protesta silenciosa. 
















 















3 comentaris:

l'Agustí ha dit...

Aquest Javier Lunaro és un "cucu", i a més, "de llum de la lluna", com el seu cognom bellament indica. Jo l'anomenaria, doncs, des d'ara -amb el seu beneplàcit, és clar!-: "cuc de llum de lluna", i no té pas ben res de llunàtic, perquè la llum que traspua tot aquest article del seu "blogspot", amb el fantàstic dibuix que hi ha posat i les fotos magnífiques que hi ha inclòs de la "nostra" espelmada, demostren que és un home de nobles sentiments i de lluna ben plena.
Així ho deixo dit perquè així se m'ha acudit, au! Bona nit -de pluja pertinaç i pertinent, perquè ens és assaonadora i convenient-.

Criticartt ha dit...

http://criticartt.blogspot.com/2010/04/retirada-la-pancarta-del-temple-de-la.html

en el meu blog tb parlo de vosaltres.... felicitats pel blog!!

blanca alsina ha dit...

Gràcies Criticartt!! Hem de demanar rigor en la defensa del patrimoni. Copio aqui l'article del teu blog parlant de la pancarta que ens han retirat. A data d'avui 4-5-10 encara no està posada a la Façana de la Glòria com havien promès.