L’Ajuntament de Barcelona vota apujar fins a un 5% el sou dels alts càrrecs públics
El plenari municipal debat aquest divendres un plus per productivitat per millorar el salari d'uns 800 càrrecs, que actualment ja perceben entre 60.000 i 140.000 euros bruts anuals.
Per Elena Parreño
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada