Catalans d'arreu del país s'hi estan afegint a aquesta iniciativa des del passat dia 5, quan es va obrir el domini a internet i es va penjar la declaració de protesta. Tant és així que aquest matí el manifest ja superava les 9.150 adhesions, una xifra més que considerable, tenint en compte que només hi és quatre dies a la xarxa.
http://catalaemprenyat.cat/
ENTRADES RECOMANADES MAIG - JUNY 2026
- La nostra "democràcia de perfil baix"
- El jurament dels diputats a Pere el Cerimoniós
- Por qué la gente con dinero no invierte en pisos, por Marcos de Quinto v.2
- Gaudí es nega a parlar castellà, defineix la (mala) administració d'Espanya, i alaba a Prat de la Riba. Article del 1917
- Llibres: història de Catalunya [1] al voltant de l'any 1000. Els inicis de l'Estat-nació v.6
10 de novembre del 2007
Es veritat que el catalá s´ha tornat pasiu? O es que calen noves fórmules? El manifest de «catalaemprenyat.cat», 9.150 adhesions en 4 dies
Escrit per
blanca alsina
Etiquetes:
manifestos,
previsions d´inversió - execucions infrastructuras Estat espanyol
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada