ENTRADES RECOMANADES DESEMBRE 2025
- "El Poema de Nadal" de Josep M. de Segarra. Cant I, el pessebre i l'estrella
- HABITATGE, 30 POSTS DEL 2025 PER ENTENDRE-HO
- ENS ESTAN PREPARANT PER UNA GUERRA A EUROPA??
- Energía renovable hidráulica abandonada en el alto Cinca. Después de unos 100 años de concesión, revierten al Estado. La Confederación hidrográfica del Ebro ni las mantiene ni saca a subasta una nueva concesión. Vídeo del ingeniero Isaac Moreno Gallo. Vídeos cortos y el más completo.
26 de maig del 2008
ACTE PÚBLIC DE PRESENTACIÓ DE LA INICIATIVA "ACCIÓ PER LA DEMOCRÀCIA" PER CANVIAR LA LLEI ELECTORAL
MANIFESTEU LA VOSTRA VOLUNTAT QUE ES CANVIÏ LA LLEI ELECTORAL, ASSISTINT A L’ACTE I DIFONENT-LO.
Dia: dijous, 26 de juny de 2008
Hora: 19,30h.
Lloc: Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, Sala d’Actes
(c/ Mallorca, 283, cantonada amb c/ Roger de Llúria, 113, de Barcelona)
Hi intervindran:
▪ Alfons López Tena,, vocal Consell General del Poder Judicial
▪ Francesc de Carreras Serra, Catedràtic de Dret Constitucional
▪ Núria Chinchilla, professora d’IESE
▪ Josep Puigbó, periodista
▪ Pilar Rahola, periodista i escriptora
Introduirà l’acte el Sr. Josep Miró i Ardèvol
Clourà l’acte el M. Hble. Sr. Heribert Barrera i Costa
A excepció de la introducció, que serà més breu, les intervencions tindran una durada de 8 minuts cadascuna. Està previst que l’acte finalitzi a les 20,45h.
el dijous 5-6-08 afegim:
Ens veiem obligats a aplaçar l’Acte del 26 de juny perquè coincideix amb un altre acte convocat en relació a l’Estatut d’Autonomia, que afecta a la participació d’una bona part dels oradors previstos i també a una bona part dels assistents.
Davant del risc de que l’acte no regís en la mesura del necessari, hem considerat que és prudent passar-lo al setembre.
Mentrestant, recordem que continua vigent la campanya de recollida de signatures i de presentacions locals. Caldria aprofitar en aquest sentit el canvi de ritme que l’estiu imposa.
Continuarem informant!!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada