El Eixample tiene calles de 20m de ancho. En ellas cabe con calzador un sólo tubo con los dos sentidos de la marcha, no hay más espacio. Por tanto el túnel del AVE proyectado - de un sólo tubo - NO es seguro para los estándares actuales.
ENTRADES RECOMANADES MAIG - JUNY 2026
- La nostra "democràcia de perfil baix"
- El jurament dels diputats a Pere el Cerimoniós
- Por qué la gente con dinero no invierte en pisos, por Marcos de Quinto v.2
- Gaudí es nega a parlar castellà, defineix la (mala) administració d'Espanya, i alaba a Prat de la Riba. Article del 1917
- Llibres: història de Catalunya [1] al voltant de l'any 1000. Els inicis de l'Estat-nació v.6
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada