6 d’octubre del 2010

El Sr. Mariano Ribón denuncia el túnel de l'AVE sota la Sagrada Família, vídeo versió curta, 4 minuts




Entrevista al Canal Català, programa "Catalunya opina". (Son 4 minuts del total de 15 de l'entrevista sencera) 
Entrevista del Sr. Mariano Ribón, enginyer de Camins i ex-asesor del Patronat de la Sagrada Família. Parla del greu perill que representa el túnel del AVE pel temple, La Pedrera y Barcelona. També parla de les mentides a la Unesco i a la opinió pública que ha dit el Govern d'Espanya i el de Catalunya per tal d'executar-lo.  I de les mentides del Ministre de Fomento Sr Blanco en el Congres dels Diputats a on  va ensenyar un informe fals de la Unesco, i que va ser recusat per la Unesco.


(4 minutos del total de 15 de la entrevista completa) Canal Català, programa "Catalunya opina". Entrevista de don Mariano Ribón ingeniero de Caminos y ex-asesor del Patronato de la Sagrada Familia. Habla del grave peligro que representa el tunel del AVE para el templo, La Pedrera y Barcelona. Habla de las mentiras a la Unesco y a la opinión pública que ha dicho el gobierno de España y el de Cataluña para ejecutarlo. Y de las mentiras del Ministro de Fomento Sr. Blanco en el Congreso de los Diputados mostrando un informe falso de la Unesco. Más info sobre este túnel en www.cucadellum.org  

En esta blog hay numerosas publicaciones de don Mariano sobre este túnel el AVE:  tres conferencias que impartió en el templo de la Sagrada Familia, y en el Colegio de Caminos de Barcelona.  Para verlas, clicar en estas etiquetas del archivo del blog:.