12 d’octubre del 2014

Zarzalejos certifica la desintegració d'Espanya. Enric Juliana parla de motí.



( No solo en Cataluña se impugna un referendum. ¡En Canarias también!!   Qué pena.  
 Esto ya no puede esconderse, esto ya no es ni tan solo "comedia democrática", esa que por lo menos guardaba las formas.  
En resumen:  
>> Dos  consultas recurridas al Constitucional.  
>> Dos jueces eficaces y justos,  Epidio Silva castigado con 17,5 años de inhabilitación, y desde ayer encausan a Santi Vidal. 
>> La enfermera contagiada del ébola que muestra el resultado de los recortes en Sanidad, y las malísimas practicas. Toda España pendiente del parte médico, esperemos que supere la enfermedad.
>> Por si no fuera poco hace dos dias que ha salido la lista de los "consejeros" de Caja Madrid que usaron targetas en "B", una millonada;  hoy ha salido publicado el dia, la cantidad y el concepto de cada gasto:  vergüenza      Cuca de Llum)


Dos articles que venen a dir el mateix. 

 >> el d'Enric Juliana:
(...)
La gente de Madrid tiene bastante asumida esa verticalidad, pero a la vez no soporta que la humillen. No lo soporta y cada cierto tiempo estalla en forma de motín. Es su tradición.
En la actualidad, los motines son posmodernos. Motines en las redes. Motines en los sondeos de opinión, en los que Podemos sube estos días a gran velocidad. Motines recientes: las protestas contra la guerra de Iraq, que en realidad eran protestas contra el estilo de gobierno de José María Aznar; las protestas tras el hundimiento del ‘Prestige’, más de lo mismo; la movilización de los teléfonos móviles en las aciagas jornadas que siguieron a los atentados del 11 de marzo del 2004 y el posterior vuelco electoral; la acampada del 11 de mayo del 2010...

La atmósfera previa al motín ha regresado esta semana. Pese a la estulticia de algunos de los dirigentes de la Comunidad de Madrid y la manifiesta incapacidad de la ministra de Sanidad para la comunicación pública, el ala oeste de la Moncloa ha captado la vibración del aire. Puede haber motín. Los actuales inquilinos de palacio vivieron la crisis del ‘Prestige’ y fueron víctimas políticas del ‘motín electoral’ del 14 de marzo del 2004. El Gobierno está asustado.

La brutal culpabilización de una trabajadora sanitaria que se debate entre la vida y la muerte, ha encendido a la gente de Madrid. Y a la gente de toda España. Se han cometido esta semana errores políticos fenomenales y la vicepresidenta Soraya Sáez de Santamaría ha recibido la orden de reconducir la situación.
 

>> Zarzalejos certifica la desintegració d'Espanya

El periodista descriu una Espanya humiliada pel saqueig, el despotisme i la irresponsabilitat dels seus governants i recorda, el dia abans del 12-O, que les nacions no són res etern

Dissabte, 11 d'octubre de 2014  -  En un article a El Confidencial- José Antonio Zarzalejos argumenta que Espanya –nació i estat-, viu un saqueig i un deteriorament general i que hi ha fets i situacions que units demostren l’abdicació de la defensa del bé comú per part dels seus governants. Segons Zarzalejos ve de lluny l’endogàmia del partits i sindicats que ha vist la llum en el l’escàndol de les caixes fallides;  la “repugnant hipocresia” de les dretes i les esquerres, i la “despòtica, prepotent i insuportable” actitud de mantenir-se en el càrrec malgrat les conductes indignes, com és el cas de les targetes B de Bankia, i també, les ànsies de “secessionisme” de Catalunya que han eixamplat PP i PSOE. I per reblar “aquest panorama moralment desolador” el contagi de l’Ebola, diu Zarzalejos,  ha posat damunt la taula un altre serrell del “despotisme i la irresponsabilitat” dels governants a Espanya: la incompetència manifesta. 
L’Ebola plou sobre mullat

Zarzalejos descriu la incompetència de la ministra Mato que ha fet palès que no ocupa el càrrec pels seus mèrits sinó per la lleialtat a Rajoy i el suport a aquest en èpoques anteriors, i titlla “d’ofensa col·lectiva” tenir al capdavant de la conselleria de sanitat de la Comunitat de Madrid a un “personatge que frega el sinistre” com és Javier RodrÍguez (PP). També diu que el govern espanyol fa tard per evitar el seu “irreversible malbaratament de credibilitat”. Això no ho salva ni la vicepresidenta multiusos amb un Comitè especial assessorat per experts, ni la visita de Rajoy al Carlos III “tractant de perpetrar un cop d’efecte” que és fum, sentència Zarzalejos.  En aquest sentit el periodista assegura que “no s’humilia una nació només saquejant-la, sinó també lliurant de forma fraudulenta responsabilitats de govern i de gestió pública a persones que mai podrien desenvolupar-les amb un mínim de competència i sensibilitat”.
http://www.directe.cat/noticia/372600/zarzalejos-certifica-la-desintegracio-d-espanya?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
 
>> El projecte espanyol es fon mentre tem un nou 1898
http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/10/el_projecte_espanyol_s_esta_fonent_i_albira_un_nou_1898_103733.php